Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-01-2014, 21:03 door Anoniem

Dat wil dus zeggen dat klanten met een hoog risicoprofiel (denk bijvoorbeeld aan mijn oma) ... Sinds wanneer heeft een oma een hoog risicoprofiel? Ik zou juist het tegenovergestelde willen beweren, ouderen hebben over het algemeen een lager risicoprofiel dan de gemiddelde 30-er. Hun betaalgedrag is namelijk veel voorspelbaarder, ze zijn minder mobiel, gebruiken minder verschillende devices, proberen minder nieuwe dingen uit, etc. etc. etc. Wellicht is de IT-kennis van ouderen minder ontwikkeld, maar ze zijn daarin geen uitzondering. Ik zie geen reden om hen daarom maar bepaalde functionaliteit te onthouden, ouderen zijn echt geen minderwaardige burgers en/of klanten. Banken zijn uitstekend in staat om ál hun klanten te beschermen tegen online criminaliteit, en Paul zou dat vanuit zijn huidige opdracht bij een grote Nederlandse bank ook moeten weten. Banken moeten dit alleen wel willen doen, dat is alles. Frank

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha