Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2014, 16:52 door Anoniem

Door Anoniem: Ben ik nu de enige die deze stropdas een beetje zat aan het worden is met z'n gezever dat banken geen veilige omgeving kunnen aanbieden maar dat de klant hier eigenlijk voor moet opdraaien? Natuurlijk vind iedere consument dat deze zelf verantwoordelijk is voor de eigen online veiligheid en dat banken niet alles veilig kunnen maken, dat is de hersenspoelende werking van o.a. de media en stropdassen die voor de banken werken. Dat niemand vind dat ie een gemakkelijk slachtoffer kan worden van cybercrime is er ook zo een, het is altijd lastig om toe te moeten geven dat je er niets van snapt. Maar het aantal slachtoffers van cybercrime is stijgende i.p.v. dalende dus dat zegt in feite meer dan wat de mensen er zelf van vinden. Indien banken echt begaan waren met de veiligheid van hun klanten dan hadden ze de papieren versie van online bankieren wel in stand gehouden (zonder extra kosten voor de klant) en de de keuze voor online of offline aan de klant over gelaten. Dat ze dit niet doen zegt in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha