Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2014, 17:11 door Paul van Dommelen

Door Anoniem: Graag met cijfers onderbouwen, iedereen kan hier iets over roepen zonder cijfers en je hebt altijd gelijk. Beste Frank, lees bijvoorbeeld eens het boek Financial Identity Theft van Nicole S. van der Meulen, daar staat voldoende onderzoek in. Maar ook zonder dit onderzoek te lezen weet jij denk ik wel dat phishing mails steeds beter worden (betere lay-out, geen spelfouten) en dat de belscripts van criminelen steeds beter worden. Mevrouw ik ben een medewerker van de fraud afdeling van de ... bank, u mag absoluut uw pincode niet aan mij doorgeven etc etc. Verleiden is één ding, daadwerkelijk een rekening plunderen is een ander ding. En dat is uitstekend te detecteren en te stoppen/voorkomen. Al die tijd is er wel een breach of privacy geweest, ook dat is een serieus probleem Phishing is voor banken voor de volle 100% te detecteren en tijdig te stoppen. En dat zonder hoge kosten voor de bank, niet geheel onbelangrijk. Iemand die het tegendeel beweert, moet zich eens wat beter laten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha