Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2014, 17:18 door john west

Daardoor had zij tijdens het inloggen niet gezien dat er reeds vier frauduleuze transacties voor zo'n 500 euro waren verricht. Wel stom om niet goed te kijken. De bank had na 4 identieke overboekingen op de zelfde wijze,toch even moeten bellen. Geschillencommissie wat een prut redenering hanteren ze,hier was ik al bang voor. Door een keer niet goed op te letten ,weg geld,en dat noemen ze ernstige nalatigheid. Iedereen kan dit overkomen,je bent niet altijd super helder. Als je met vakantie bent ben je ook niet in staat om eens in de 14 dagen je saldo te bekijken,is dat ook een ernstige nalatigheid? Moet dus thuis blijven van de bank. Ik vraag me af,of je hier voor kan verzekeren ? Gerechtelijke stappen ondernemen,als je bent verzekerd. De Consumentenbond is geïnformeerd. Als dit de I.N.G is ga ik toch overwegen om van bank te veranderen,helaas zijn er niet veel goede banken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha