Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2014, 18:57 door Anoniem

Op de site van XS4all: 8 feb: "Wij adviseren onze klanten dringend die update zo snel mogelijk op hun modem te installeren". Heb inderdaad het advies opgevolgd en meteen die update opgehaald en het wachtwoord gewijzigd. 11 feb.: "Voor klanten die remote access nooit hebben gebruikt is het updaten van de firmware niet urgent. Het kan geen kwaad, maar het is niet noodzakelijk de update nu meteen uit te voeren." Nou ja, als dit zo is, waar is al die drukte dan voor nodig, zeker als je nooit die remote access hebt ingeschakeld, is mijn conclusie en wellicht van al die andere 80 procent van de Fritzboxgebruikers. Ook omdat een paar weken geleden al een update beschikbaar was. Ben trouwens verbaasd dat ik als klant van XS4all helemaal geen bericht heb ontvangen. Hoezo dan dringend? Zelfs in de maandelijkse nieuwsbrief van 10 feb. geen woord erover! Het is dat ik een regelmatige bezoeker ben van Security.nl, anders had ik van niets geweten!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha