Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2014, 13:07 door Charley51

Ik was gisteren bij mijn bank, om mijn spaarrekening op te heffen. Tiepmiep: "Ah, ik zie dat wij nog geen legitimatie hebben gekoppeld aan uw rekening. Ik ga even uw legitimatie inscannen" (lees: fotokopietje maken) "Maar, maar, maar, ik hef de rekening juist op?! Daarbij is dit een tegenrekening van die andere rekening, waarvan jullie wel een legitimatie hebben genoteerd" "Niets mee te maken, wij zijn verplicht een kopie te maken." (Wist ik ook wel) Loopt weg en maakt fotokopie. "Mag ik even die kopie, om daarop te noteren, waar die kopie voor dient?" "Ja hoor, gaat uw gang" Schrijft dwars over kopie: kopie voor bank X (ga hier geen reclame maken hè?), maak BSN-nummer en het nummer van het legitimatie bewijs onleesbaar en maak een balkje over mijn ogen op de pasfoto. "Hee, maar dat is niet de bedoeling. Nu kunnen wij de rekening niet opheffen. Wij doen echt niets met uw legitimatie hoor." O ja? ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha