Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@ topicstarter Harry, Sorry dat ik pas wat laat reageer, er was hier sinds gisterochtend geen verbinding, door een kapotgetrokken kabel van het KPN-netwerk hier in de stad. Wat betreft de probleembeschrijvingen van Firefox en Google Chrome, die je zondag 16-02, 22:50 uur hebt gepost, dat biedt me nog geen aanknopingspunten. Wat betreft het zoeken van meldingen via het Windows 8.1 Onderhoudscentrum: In het Windows 8.1 Onderhoudscentrum vind je heel misschien wat onder "Gearchiveerde berichten weergeven". Wat betreft het zoeken van meldingen in de Windows Logboeken: De Windows Logboeken zijn wellicht het beste te gebruiken direct nadat je eerst een crash van Firefox en Chrome uitlokt door alle EMET-mitigations weer toe te passen op Firefox en Chrome. De Windows Logboeken open je vervolgens bij voorkeur als Administator. Zoek naar Logboeken, kies Gebeurtenislogboeken weergeven. Vervolgens kun je eens zien wat voor recente fouten je vindt voor Firefox en voor Chrome. Een aantal opties: 1. Kijk onder ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):