Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2014, 15:16 door Anoniem

De woordvoerder stelde dat de video verder wordt geanalyseerd om te bepalen of er ook gegevens van klanten en werknemers zijn benaderd. Nee, dit is wat de woordvoerder stelde volgens het gelinkte artikel: "We have seen the video and are continuing to investigate what, if any, customer or additional employee data may have been compromised as part of the hacking." Daar staat dat ze onderzoek doen, niet dat ze dat door verdere analyse van de video doen. Iedereen die meteen gebrek aan logbestanden veronderstelde of dacht dat het stumperds met een gebrek aan gezond verstand waren mag zich wat mij betreft nu even achter de oren krabben. Ben je zelf wel in staat om dergelijke situaties te voorkomen of af te wikkelen als je zo makkelijk op basis van verkeerde conclusies actie onderneemt en geen enkele moeite doet om te controleren of je informatie en je aannames wel kloppen? En ben je dan niet wat al te snel met kritiek op anderen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha