Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er waarde in je verhaal rond verplichtingen bij de bank leggen. Echter, het aanpassen van de kanalen v/e bank per klant (je noemt het maatwerk, in de praktijk zal het hoogstens op klantsegment-basis kunnen gaan) is iets wat tegen de belangrijkste eis die de maatschappij aan de bank stelt: klantbelang eerst. De slimme mensen in deze community zijn erg goed in staat om vast te stellen wat hun belang is rond beveiliging en kunnen dit afwegen tegen gebruikersgemak, maar een overgroot deel is/kan dit niet. Die willen alles via een app, via online bankieren en hebben geen zin/tijd/behoefte om naar een kantoor te gaan. In deze tegenstelling wringt te schoen. Je ziet dat veel banken bezig zijn om bijvoorbeeld betaal limieten (op dag of week basis) of geografische blokkering instelbaar te maken voor de klant. Klanten kunnen zo zelf op eigen inzicht het risico dat ze lopen beinvloeden. Erg klantvriendelijk! Je zou het misschien maatwerk kunnen noemen. Dit willen de meeste klanten ook. Maar daar we deze instellingen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):