Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Lijkt me idd grove nalatigheid om voor een gebroken toets een leeg systeem terug te krijgen. Persoonlijk zou ik het ding dan zonder harde schijf ingeleverd hebben, precies omdat de monteur daar niets te zoeken heeft. Ik verwacht dat als'ie zelf iets moet booten dat'ie dat dan zelf maar beschikbaar heeft. Maargoed, ik zie kapotte toetsenborden dus als hardware die met willekeurig welke softare moet kunnen samenwerken. Zelfs fabrikanten hebben wel eens moeite met zulk onderscheid maken. Qua backups, lijkt me twee kanten aan te zitten. Ten eerste, je maakt ze "voor het geval dat", en ergens vind ik het niet als redelijk aan te nemen dat je als eindgebruiker zo'n monteur, die je voor zijn kunde inhuurt, de boel willens en wetens zal verstieren. Natuurlijk is het wel beter om je toch in te dekken via verse backups maken. Vergelijk voorrangsregels, waar je voorrang hebt (in de zin "hoort te krijgen"), maar die niet toch mag nemen als je 'm niet krijgt, en zo een ongeluk veroorzaken. Dus zou ik zeggen dat de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):