Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-02-2014, 11:18 door Anoniem

Door Anoniem: De reparatie gaat hier over een mechanisch probleem, niet over een softwareprobleem. Een nieuwe toets kan evengoed worden getest in de BIOS of vanaf een USB gestart besturingssysteem. Er is dus geen noodzaak. Maar nou ga je er wel vanuit dat die reparateur daar allemaal verstand van heeft, en afwegingen gaat maken over de kans dat iets fout gaat. Als dat zo is dan is ie waarschijnlijk overgekwalificeerd voor zijn werk en zo vertrokken of hij is te duur. Als een reparatiebedrijf monteurs in dienst heeft die component-swapping kunnen uitvoeren, bijvoorbeeld een nieuw toetsenbord of harddisk of scherm monteren, dan zijn dat geen IT experts die precies weten hoe om te gaan met allerlei onbekende hindernissen. Die mensen hebben gewoon een cursus gehad en daarin is ze geleerd hoe ze iets moeten repareren en hoe ze hun resultaten moeten testen alvorens ze de bon mogen aftekenen. Na het monteren van een toetsenbord kunnen ze natuurlijk gewoon de computer starten, op F2 drukken, een paar menu'tjes in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha