Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
afgelopen week is mijn moeder van 70 van haar zuurverdiende spaarcenten en oudedagvoorziening berooft. In de afgelopen weken is ze diverse keren benaderd door een mevrouw die zich in accentloos Nederlands voordeed als iemand van de Rabobank. Het was noodzakelijk om haar rekening te updaten om deze voor IBAN te kunnen gebruiken, en tevens zou de beveiliging tegen misbruik worden verbetert. Omdat mijn moeder het niet helemaal vertrouwde heeft ze in eerste instantie niet meegewerkt, maar na verschillende pogingen is ze toch overstag gegaan en heeft wat response codes doorgegeven. Het vertrouwen van mijn moeder werd gewonnen doordat de beller over het rekeningnummer en pasnummer beschikte. Na de eerste keer werd ze later teruggebeld met de mededeling dat het proces mislukt was en opnieuw moest worden uitgevoerd, hierna heeft ze nog 3 codes doorgegeven. Drie dagen later ontdekte ze dat er 45.000 was overgeheveld naar haar betaalrekening en van dar naar een autodealer voor de aanschf van een dikke BMW, te laat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):