Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
DIt is vreselijk schrijnend en zuur, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je hier als bank coulant bij kan zijn. Ondanks dat je als moderne burger vrij sterk in je schoenen moet staan om gedram van bellers met kennelijk juiste informatie te blijven weerstaan. Het komt hier als mosterd na de maaltijd maar ik heb niet beter dan voorbeelden hoe het te voorkomen. Op coulance aansturen? Geen idee, wellicht een ervaren ombudsman en/of advocaat in de arm nemen. Ook al moet het gezegd, ze heeft het langer uitgehouden dan een mij bekende dame die ook zo gebeld werd en bij de eerste vraag om kredietkaartinformatie die stante pede gaf. Op instructies dan nu onmiddelijk die kredietkaart te blokkeren belde ze niet met het daarvoor staande nummer maar zocht ze per google en kwam uit bij nog zo'n aardige meneer die ook alle informatie maar wat graag opnam. Ze had echt nodig dat er iemand haar op haar vingers bleef kijken en vertelde wie wel en wie niet te bellen, en dat ook onmiddelijk en gelijk te doen. Dat is dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):