Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-03-2014, 14:30 door Anoniem

Uiteraard is de politie meteen ingeschakeld en is er aangifte gedaan. Volgens een agent van het cybercriminaliteit team is het erg lastig om een van de autobedrijven (de auto is al drie keer doorverkocht aan andere dealers sinds vorige week) nog iets ten laste te leggen. De katvanger die er tussen zit is natuurlijk een kale kip. Het proces voor het overschrijven van een kenteken is ook aan herziening toe, onbegrijpelijk dat dit zo gemakkelijk kan worden uitgevoerd en dat opsporing of vervolging zo moeizaam is. Mijn moeders oudedagvoorziening is verwoest en de katvanger is niet te vervolgen.... Er zijn overigens 2 transacties geweest, 1 van spaar- naar betaalrekening en de andere van betaalrekening naar de autodealer. Het is natuurlijk erg handig om vanuit 1 account meerdere rekeningen te kunnen beheren, maar dit is ook meteen het grootste risico. Ik heb zelf meteen mijn spaargeld overgezet naar een andere bank om het risico te spreiden. Ik zou willen pleiten voor een extra verificatie vanuit de bank, dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha