Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wie is hier verantwoordelijk? De bank en mevrouw in kwestie, allebei. De bank faciliteert de dienst de ze mevrouw biedt. Helemaal als mevrouw haar eigen rekeningnummer nooit gedeeld heeft, of adres gegevens, is de bank verantwoordelijk hoe deze op straat komen. Tenzij mevrouw dat wél gedaan heeft, door bijvoorbeeld op een forum onder haar adres haar bankrekeningnummer te schrijven zodat iemand haar wat kon betalen. Of in een platte mail haar rekeningnummer plus adres schrijft ivm betalingsactiviteit. Verteld mevrouw ook om niet via de telefoon aan dit soort spul mee te werken. Waar mevrouw GEWOON NAAR HAD MOETEN LUISTEREN. De gevolgtrekking is dus de volgende; Deel nooit je rekeningnummer via internet, niet via email niet via een forum. Doe dat dan via een sms ofzo. Waar je je rekeningnummer deelt of moet delen, NOOIT IN EENZELFDE BERICHT MET ADRES GEGEVENS. Ga NOOIT in op zogenaamde service medewerkers die jou benaderen. Niet via mail, niet via websites, niet via telefoon. Als service medewerkers ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):