Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-03-2014, 21:59 door Anoniem

Misschien moeten wij de banken eens aan wat slimme mogelijkheden helpen. Ze kunnen dat klaarblijkelijk niet zelf (of ze willen dat niet onder het motto: geld moet rollen, desnoods met oneigenlijke methoden). De klant zou de mogelijkheid moeten hebben om te kiezen voor: - Alleen internetbankieren vanuit een bepaalde PC en/of smartphone/tablet (dus vanuit een IP-adres?) - Alleen internetbankieren of flappen-tappen vanuit de woonplaats/-regio/-land (dus toegestaan postcodegebied kunnen instellen) - Een internetoverschrijving/flappentap vanuit een plaats waar de mobiele telefoon niet is blokkeren (dan moet de positie van de mobiele telefoon dus gedetekteerd kunnen worden). - Elke grote of verdachte betaling via een telefoon-bericht (SMS) en/of email terugmelden (eventueel, voor ouderen, ook aan volwassen kinderen of een beheerder) en blokkeren tot OK melding. Groeten Zo zijn er waarschijnlijk nog wel wat beveiligingen te bedenken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha