Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Prima dat ze terugkrabbelen, maar dat ze met het belang van de klanten bezig zouden zijn vind ik nogal ongeloofwaardig. Waarom? Omdat een klant helemaal niet gebaat is bij een stroom aanbiedingen. Als je constant lekker wordt gemaakt met aanbiedingen is de kans namelijk groot dat je geld gaat uitgeven dat je beter aan iets anders besteedt of op je rekening laat staan. Dat is niet in het belang van de klant maar in het belang van degene die die aanbieding doet. Iemand die het omgekeerde beweert is met marketing bezig en niet met het belang van de klant. Als je je op het belang van de klant richt bestook je hem niet met aanbiedingen maar maak je het hem makkelijk om, als hij iets nodig heeft, dat zo gunstig mogelijk aan te schaffen. En daar heb je geen bank voor nodig, het web sterft al van de prijsvergelijkingssites en consumentenorganisaties die daarin voorzien bestonden al voordat mensen computers in huis hadden. Hebben mensen die dit soort excuses opstellen nou echt niet in de gaten hoe ongeloofwaardig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):