Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem, gisteren, zo.23-3, 23:48 uur: "1. Ga naar de site van de ING en log in met je eigen profiel (gebruikersnaam en wachtwoord)" Wat als je die niet hebt? Eerst lopen hannessen met nog meer producten die je niet wil, meer gegevens die je niet kwijt wil voordat je een ander ongevraagd product weer kan uitschakelen? Kan dat niet direct voor je geregeld worden aan een ING balie? Ja, zie de uitleg van de ING, op de pagina die Peter V. noemde: http://www.ing.nl/particulier/betalen/passen/betaalpas/contactloos-betalen-met-uw-betaalpas/ Door ING.nl: Liever niet? Als u geen gebruik wilt maken van contactloos betalen, kunt u deze functie van uw Betaalpas uitzetten in Mijn ING [...] U kunt dit ook telefonisch regelen. Neem hiervoor contact met ons op via 020 22 888 88. Natuurlijk kunt u ook terecht bij het ING-kantoor bij u in de buurt. Dus ja, dat kan ook voor je geregeld worden aan een ING-balie.
Beschrijf je klacht (Optioneel):