Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2014, 09:42 door Anoniem

Door Ignitem: Door Anoniem: Jammer genoeg leest u beiden net niet goed genoeg. Op de website van ING staat het volgende vermeld: "Alleen in bijzondere gevallen vergoeden wij niet. Bijvoorbeeld als u weet dat u uw Betaalpas kwijt bent, maar deze niet direct laat blokkeren." Bijvoorbeeld: u doet een aankoop van 5 euro bij de Albert Heijn om 14:00, waarna uw pinpas wordt gestolen. U komt hier om 23:00 diezelfde dag pas achter, ondertussen is er 45 euro met contactloos betalen afgeschreven. U wist niet eerder dat uw pinpas gestolen was, dus als u dit om 23:00 meteen meldt wordt het volledige bedrag van 45 euro door ING vergoed. Helaas kan ik niets over het niet bestaan van een eigen risico in de Algemene Voorwaarden van de ING terugvinden. Er staat überhaupt niets in over contactloos betalen. Er staat wel dat u een eigen risico van 150 euro voor het gebruik van betaalinstrumenten heeft. Als het er op aan komt dan gelden enkel de algemene voorwaarden. Daarbij heeft u een kort geheugen. Bij het invoeren van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha