Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bij de ING-app: Wie de app gebruikt kan uit veiligheidsoverwegingen bijv. het betaallimiet via deze app op nul stellen. Dat moet bevestigd worden d.m.v. een ooit zelfbedachte 5-cijferige code om de app te kunnen starten. Omgekeerd kan dit limiet ook weer hoger ingesteld worden d.m.v. dezelfde 5-cijferige opstartcode! Alle betalingen via de app moeten geautoriseerd worden: inderdaad, óók via dezelde code, i.p.v. bijv. een TAN-code. Overboekingen van spaar- naar betaalrekeningen idem dito. Niet zo leuk als iemand je toestel heeft gejat en over je schouder meegekeken heeft wat de opstartcode van de app is. Die wetenschap geeft een dief onbegrensde mogelijkheden. Nog meer dan bijv. bij telebankieren via een PC. Voor overboekingen via een PC is tenminste nog een random TAN-code nodig. Helemaal niet grappig dus en getuigt m.i. van grote minachting voor de klant, die wel verantwoordelijk gehouden wordt voor iedere zelfstandige overboeking, welke in principe sowieso niet terug te draaien is,
Beschrijf je klacht (Optioneel):