Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2014, 09:15 door Anoniem

Door Peter V.: Nader kijken leverde op dat ik alleen na de publieke bekendwording op de webmail van xs4all was ingelogd. Maar xs4all beweert ondertussen dat hun servers niet getroffen zijn (voor zover die met inloggegevens van de klant werken). Ik heb al bijna een week mijn e-mail niet gelezen ;-) Zelfs het icoontje van thunderbird voor de veiligheid maar van mijn taakbalk gehaald. Deze week wil ik weer eens voorzichtig en weloverwogen gaan kijken of ik belangrijke mailtjes gemist heb. (En ben ik extra voorzichtig met password reset mailtjes met links erin). Nu had ik mijn wachtwoord op security.nl kunnen veranderen, maar zoals aan mijn posting history is te zien ben ik niet in de publiek lekke periode online geweest hier. De webserver waar deze site is gehost, heeft een van de hoogste noteringen voor de beveiliging en ondersteunt zelfs Strict Transport Security with long duration en is niet kwetsbaar voor de Heartbleed bug. Ook de site van xs4all is daarvoor niet kwetsbaar. Dus waar maak jij je nu zorgen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha