Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Inderdaad even doorrekenen voor die prijs heb je per werkplek slechts maximal 2 uur support (gemiddeld) voor dit hele jaar. Ik vermoed (zeer sterk vermoeden) dat er veel meer tijd (tijd=geld) verloren gaat met normale verstoringen. Dan hebben we het nog niet eens over verloren tjid dat niet gemeten wordt of gemeten mag worden. Vanuit het oogpunt van de boekhouding: --->>> een koopje. Life Cycle Management is vanuit dat boekhoudkunding perspectief alleen maar een kostenpost. Waarom zou je iets vervangen wat nog werkt? Software verslijt toch niet, waarom zou je het moeten vervangen? Dat is niet alleen bij de overheid ook bij het bedrijfsleven. Al die flappentappen van de banken, toch nog allemaal XP (onlangs in het nieuws). Hoeveel verouderde software and hardware nog steeds in gebruik is, het zal menigeen verbazen. Aleen bij de overheid is het openbaar (verplicht WOB), bij de commercie mag het als bedrijfsgeheim blijven.
Beschrijf je klacht (Optioneel):