Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2014, 16:45 door Argot

Door Anoniem: Zou raar zijn als ze het niet doen, nu er dus passen in omloop zijn die het aankunnen. De vraag is natuurlijk in hoeverre je er als klant (of zijn die tegenwoordig ook al product, ING?) beter van wordt. Wat mij betreft is het zowel voor het reele risico (niet het voorgespiegelde!) dat je hiermee krijgt te dragen als in hoeverre je dat nog kan beheersen (weet jij altijd precies hoeveel je nog kan pinnen of hier dus "enefceeen"? in mijn portemonnee kan ik het geld zo natellen, en al het teveel laat ik thuis) als wat er gebeurt mocht het eens misgaan (hoe snel heb je dat door? heb je al eens geprobeerd je bank te bereiken voor zo'n geval? heb je die nummers bij de hand?) nou niet bepaald een opsteker voor de consument. Laten we ook niet vergeten dat het een asymmetrisch systeem is, net zoals pinnen: Je kan niet even een tientje uitlenen en zo weer terugkrijgen. Daarvoor moet je inloggen en doen. Waarmee je dus ook nog eens een ongelijke acteur in dit systeem bent: Geld uitgeven is makkelijker ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha