Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2014, 22:49 door Anoniem

ach niks nieuws toch, de naam controle heeft nooit gewerkt, nationaal niet, europees niet, en internationaal niet.. De enige manier wanneer een betaling geblokkeerd kan worden vanwege een foutief ingegeven naam die niet overeenkomt met de bij het rekeningnummer behorende naam is wanneer, de verzender en de ontvanger van het geld bij dezelfde bank of een dochteronderneming van de bank zitten aangesloten. Banken mogen simpelweg geen persoonsgegevens zoals namen en dergelijke verstrekken die bij een bepaald banknummer horen, dit is namelijk in strijd met de privacy wet die we hier al jaren kennen.. Dus dat is ook meteen de rede waarom, je geld niet zomaar altijd even gemakkelijk terug kunt krijgen mocht het iemand anders op de rekening terecht gekomen zijn, en de bank zal idd echt geen gaan geven van personen of bedrijven. Zo zijn de wetten in Nederland, en daar moeten we het mee doen. Voor de rest moet je gewoon goed controleren en een keer extra kijken of je het goede rekeningnummer hebt ingetypt ipv de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha