Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Per 1 juli van dit jaar wijzigt ING de voorwaarden voor internetbankieren via Mijn ING. Voorwaarden zijn geen richtlijnen. Dat de bank wel een eigen risico van maximaal 150 euro in rekening mag brengen. Ook schade door storingen van Mijn ING of schade die door onjuiste informatie van Mijn ING wordt veroorzaakt zal de bank niet vergoeden. Dus voor een geskimde pinautomaat geldt dit dus ook. Ik las het vanochtend bij het inloggen,en ik ga er zeker niet mee akkoord. Wat is de I.N.G hufterig aan het worden om zulke condities zomaar aan te kondigen. Is de I.N.G fout, dan kost dit mij 150€, bedankt voor de service. En als lid van de Consumentenbond vind ik dit zeer onbeschofte voorwaarden. Als mij dit zou overkomen zal ik zeker juridische stappen ondernemen. Ik kijk dit nog even af,om me te bezinnen voor vervolg stappen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):