Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-04-2014, 07:18 door Anoniem

Door Anoniem:Vertel dat maar eens aan de beheerders van de mailservers die een issue met de mail van een bepaalde gebruiker moeten onderzoeken. Inderdaad, dat was ook mijn gedachte. Ik doe nu heel andere dingen, maar ooit was ik als applicatieontwikkelaar betrokken bij een forse webapplicatie voor nogal ingewikkelde diensten voor professionele klanten van mijn toenmalige werkgever. Het gebeurde regelmatig dat gebruikers bij klanten problemen in de webapplicatie meldden met voor ons een hoog 'dit kán helemaal niet op die manier misgaan'-gehalte. Zo'n gebruiker hield dan bij hoog en bij laag vol dat hij A had gedaan, terwijl als je de logs bekeek overduidelijk was dat hij B had gedaan, en dat hij uit verwarring over waar hij zelf mee bezig was dingen verwachtte die helemaal niet konden. Dat komt schrikbarend vaak voor, en het is gewoon heel menselijk, ik heb mezelf er meer dan eens op betrapt het ook te doen (of bijna te doen) in situaties waar ik de gebruiker ben. Het punt is dat zo'n klacht onoplosbaar is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha