Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-04-2014, 15:02 door Preddie

Beste leden, Zoals jullie zelf al hebben vernomen is er de laatste tijd veel te doen geweest omtrent banken. Mede door de rol en verantwoordelijkheid die zij hebben in de crisis maar natuurlijk ook omtrent de verbazingwekkende ideeën waar zij mee komen. Sinds klein jongetje heb ik een rekening bij de ING en heb ik deze vrij wel altijd aangehouden, echter begint de maat wat betreft de ING een beetje erg vol te raken. Het is eigenlijk al jaren terug begonnen toen ik er achter kwam dat wachtwoorden voor het internetbankieren niet hoofdletter gevoelig waren en het letterlijk jaren geduurd heeft voordat dit aangepast werd. Ondertussen blijft de ING zaken aanpassen of zaken fout gaan waar ik zelf niet erg gecharmeerd van raak. kleine opsomming: - Storingen van het internet bankieren - Plannen over het gebruik van persoonlijke gegevens - Het onnodig blokkeren van rekeningen uit zogenoemde fraude preventie - Het blokkeren van internetbankieren bij het veranderen van telefoon (daar zit je dan in het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha