Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-05-2014, 13:09 door Anoniem

Het is per definitie niet verstandig om zulke zaken via het register te regelen, daarnaast is het veel omslachtiger dan die paar muisklikken die je nu moet doen. Ik vind het erg lastig om vanaf hier een diagnose te stellen. het kan namelijk een hoop oorzaken hebben. Zo zou je een 'typefoutje' gemaakt kunnen hebben, maar het zou net zo goed kunnen zijn dat de bank waar je gebruik van maakt mixed content aanbiedt, wat weer niet strookt met je lijst van vertrouwde sites / certificaten. Ofwel, het is maar de vraag of de oorzaak daadwerkelijk bij jou systeem ligt. Ik zou je dan ook willen adviseren eens te overwegen om een alternatieve browser te gebruiken. Als je Chrome / FireFox gebruikt voor het reguliere surfwerk, kun je IE bewaren voor het uitvoeren van bankzaken bijvoorbeeld. Zodoende ben je A) iets minder kwetsbaar en B) hoef je niet iedere keer instellingen aan te passen voor de verschillende toepassingen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha