Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2014, 14:52 door Anoniem

Door Syzygy:Ik ben dit toppic gestart omdat ik van iemand een een IBAN nummer kreeg om geld over te maken. Deze persoon had zich vergist in zijn eigen nummer dus heb ik dat in goede trouw overgenomen en de transactie gedaan. Pas nadat die persoon na 3 dagen het geld nog niet had ontvangen zijn we de zaken gaan controleren en toen kwam deze fout aan het licht. Waarom heb je niet even de moeite gedaan om dit bij het starten van de topic te vermelden? Het is relevant. Je hebt dus van iemand een foutief IBAN gekregen, en daar geld naar overgemaakt. Dan heb jij volgens mij aan je verplichting voldaan, je hebt de instructies van de ander gewoon gevolgd namelijk. Dat je meehelpt het geld terug te krijgen is natuurlijk terecht, maar bedenk wel het hier niet primair ING is die onzorgvuldig is geweest. Misschien heeft die ander zijn/haar pre-IBAN-rekeningnummer foutief in een conversiehulpmiddel ingetoetst en het resultaat aan je doorgegeven. Die heeft daarmee onbedoeld de ingebouwde controle uitgeschakeld. Ik zou ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha