Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Factory-resetEn dat is dus het nadeel van gepushte en automatische updates, niet alleen voor routers, hetzelfde geldt in potentie voor alle andere software, driver, firmware -updates e.d. Je kunt ook nooit zeker weten of en wanneer zoiets gebeurt, niet alleen kan het aan de update (icm reeds geïnstalleerde versie) liggen, maar ook als de update niet 100% correct verloopt door, ik noem maar iets, een korte frequentie-wisseling op het elektriciteitsnet of zo, kunnen zulke dingen gebeuren. Heel irritant allemaal, het ergste is nog dat het maar de vraag is of en wanneer de gebruiker/beheerder er achter komt. Buiten 1x in de maand oid alles handmatig nalopen kan ik geen andere oplossing bedenken, en da's jammer, want het kost zoveel tijd om alles na te lopen iedere keer. IoT here we come ;) OT: Het ligt dus niet per definitie aan KPN, al meen ik wel dat zij eigenaar van dat ding blijven officieel. Daar zou je iets mee kunnen doen, als dat ook echt zo is tenminste.
Beschrijf je klacht (Optioneel):