Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2014, 10:55 door Anoniem

Is inderdaad kort door de bocht. Een website heeft een verantwoordelijkheid. Een toko als Zalando moet gewoon zijn klanten een veilige webomgeving bieden. Wanneer zij de bocht afsnijden en externe partijen gebruiken voor advertenties, nemen zij de verantwoordelijkheid over van deze derde partijen vind ik. Het is namelijk wel HUN website, HUN klanten die gevaar lopen. Mijn mening is dat de website die besmette advertenties levert zelf verantwoordelijkheid draagt richting zijn bezoekers. Dat deze dan vervolgens de schade probeert te verhalen bij de advertentietoko is hun probleem. Net een beetje als garantie. Ik koop in de winkel een product, dan is de winkel het aanspreekpunt, dat hij liever heeft dat jij bij de fabrikant gaat klagen, is niet mijn probleem. Hij is de 'dealer', hij vangt daarvoor marge en is verantwoordelijk. In dit geval ook, Zalando vangt geld voor de advertenties... is dan ook kort door de bocht van hen om de verantwoordelijkheid van geld vangen over de rug van hun eigen klanten dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha