Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2014, 14:59 door Anoniem

Door SimonS: Er wordt geprobeerd een organisatorisch probleem (het niet goed bijhouden van patiëntendossiers) op te lossen door een stukje technologie (EPD). Dat gaat natuurlijk niet werken omdat het probleem niet opgelost wordt, maar alleen de methode gewijzigd. Goed gezien. Misschien is een chipkaart een oplossing. Hoe is dit anders dan een methodewijziging door een stukje technologie? De gegevens versleutelen en alleen maar leesbaar maken met de chipkaart en evt. een pincode. Overhandigen aan de HA bij binnenkomst, gelijk bijwerken en weer mee terugnemen. In geval van een ongeluk is de chipkaart op je persoon aanwezig zodat de hulpdiensten noodzakelijke gegevens kunnen inzien. In geval van ongeluk is de hulpverlening druk met hulpverlenen. Daar is niet zoveel tijd en ruimte om dossiers te lezen (zoals al opgemerkt) dus ook niet voor het opvissen van dossiernummers of chipkaarten, laat staan dat het zin heeft een bewusteloze of een het uitschreeuwende van de pijn patient naar zijn pincode te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha