Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door tonykrij, 22-05-2014, 10:57 uur: Ik weet niet wie er verder van Microsoft Nederland is gevraagd om naar deze thread te kijken maar ik kreeg vannacht pas een verzoekje binnen van @Ilja om er eens naar te kijken. [...] Ik zit niet vaak op dit forum maar feel free om me de volgende keer een berichtje te sturen, tx! Tony (Microsoft Nederland). Door Spiff, 22-05-2014, 11:23 uur: Dankjewel voor het aanbod. Hoe kunnen we je in zo'n geval het beste bereiken? Door Ilja. _V V, 22-05-2014, 13:07 uur: Spiff: Via het contact-formulier op zijn blog, weet niet hoeveel tekens erin passen: http://blogs.microsoft.nl/blogs/tonykrijnen Door Spiff, 22-05-2014, 14:04 uur: @ Ilja, Dankjewel voor de verwijzing naar de blog van Tony Krijnen. Altijd goed om die contactmogelijkheid achter de hand te hebben. De afgelopen week blijkt Microsoft de blogs ineens 'vernieuwd' te hebben. De eerdere URL levert nu een dode pagina. De nieuwe URL voor Tony Krijnens blog is nu: https://blogs.microsoft.nl/tonykrijnen/ Echter, daarop vind ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):