Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2014, 17:07 door Anoniem

Nou, hoe dik het er ook bovenop ligt toch schrik ik wel als iemand me belt met de mededeling dat mn compu gaat crashen. Gelukkig gaat daarna mijn gezonde verstand weer werken en kan ik uitleggen dat ik die lui niet vertrouw. De eerste keer werd ik gebeld door 'international routing system' van microsoft. Ook ik moest 'assoc' invullen maar heb dat niet gedaan want ik had geen idee wat dat betekende. Fijn om te lezen dat er mensen zijn die dit wel weten ;) Ik heb toen allerlei vragen gesteld waar hij geen antwoord op had en hij werd wat bozig.. toen heb ik de telefoon erop gegooid. Vandaag werd ik weer gebeld... nu door een andere afdeling? maar die stem van hem klonk verdacht veel op die van twee dagen geleden. Natuurlijk kende hij de international routing system niet maar toen ik vertelde dat dit ook van microsoft was hing hij op.... oopsie ontdekt! Ik vind het echt stom dat dit zomaar kan en mag. Ik zou heel graag willen weten of we er ook voor kunnen zorgen dat zulke mensen gepakt worden.. Ik begrijp ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha