Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2014, 19:07 door Anoniem

Phishing bericht vandaag ontvangen: ***BEGIN VALS BERICHT*** Geachte heer / mevrouw, Introductie De ABN AMRO start uiterlijk 23 juni met het uitgeven van een vernieuwd betaalpas aan haar klanten. De pas is voorbereid op contactloos betalen en in de toekomst worden gebruikt voor snel en gemakkelijk afrekenen door de pas dicht tegen de betaalautomaat aan te houden. Contactloos betalen Met de uitgifte van deze betaalpas zet ABN AMRO een volgende stap in de introductie van contactloos betalen in Nederland. Klanten kunnen straks met deze pas bedragen snel en gemakkelijk afrekenen door de pas tegen de betaalautomaat te houden. Dat is vooral handig bij het betalen van een snelle boodschap, een kop koffie of een tijdschrift. De betaling verloopt sneller dan een reguliere pin betaling en dat scheelt weer in de wachtrij bij de kassa. Contactloos betalen maakt gebruik van de chip op de pas en is daarmee zeer veilig. Later dit jaar volgt ook de mogelijkheid om contactloos te betalen met de mobiele telefoon. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha