Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De quote klopt. Ik heb net ook het handboek 2014 gedownload en eens doorgelezen. (Ons bedrijf doet zelf de loonadministratie en ik doe altijd de digitale aangifte.) Op pagina 115, waar ze wat dieper op de regels ingaan, staat letterlijk: U moet een loonstrook geven, ook als de werknemer er zelf niet om vraagt. U mag de loonstrook ook digitaal geven. Dit mag alleen als uw werknemer daarmee heeft ingestemd en hij de loonstrook zo kan opslaan dat hij die later kan inzien, bijvoorbeeld als hij niet meer bij u in dienst is. Bron: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/personeel_en_loon/handboek_loonheffingen_2014/010_handboek_loonheffingen_2014 Dat de verplichting tot geven er was wist ik eigenlijk al. De overheid wil dat de werknemer ook ziet wat voor aanvullende premies betaald worden en dát ze betaald worden. Maar als de werknemer deze data zelf moet ophalen, is het de vraag of hij dat gaat doen, en kan de werkgever niet zeker zijn dat hij aan zijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):