Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2014, 16:33 door Anoniem

Door Anoniem: Wil je graag "cloud", dan mag je beginnen de SLAs door te spitten en je af te vragen wat er met je data gebeurt als... het bedrijf omvalt, of jouw of hun netwerkverbinding (of er eentje ergens ertussen) het even niet doet, of een overheid met een grote datastofzuiger met of zonder vordering aankomt, of hun datacentrum uitbrandt en hoe snel je dan je data terughebt of dat het allemaal weg is, en zo verder. Of zelfs als er een medewerker van de dienst een foutje maakt. We hebben net nog kunnen lezen dat als je je backup bij KPN regelt en er maakt daar iemand een foutje, je dan alles gewoon kwijt bent. Niet alleen kwijt maar ook nog eens geen vergoeding, daarvoor moet je dan naar de rechter. Als je zelf je spullen regelt en je weet wat je doet dan heb je een offline offsite backup, maar als je het KPN laat regelen dan niet. Dit is kennelijk bij veel cloud diensten zo want laatst was er ook al een cloud bedrijf failliet omdat er was ingebroken op hun spullen en er geen offline backups bleken te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha