Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Behalve mensen zonder mobiele telefoon zijn er natuurlijk ook mensen die geen internet hebben. Zolang je alles wat de verzekeringsmaatschappij te bieden heeft ook zonder toegang tot de portal kan regelen (gewoon ouderwets per brief en telefoon) denk ik dat het enige probleem dat er ontstaat het gemak is waarmee je verzekeringszaken regelt, niet de mogelijkheid om dat te doen. Volgens Independer wordt de SMS verplicht omdat zorgverzekeraars (gaat het daarom?) per 1 juli meer informatie over je zorgverzekering in de portal opnemen, wat ze verplicht om de aanlog beter te beveiligen. http://weblog.independer.nl/productnieuws/inloggen-digid-zorgverzekeraar-verandert/ Natuurlijk zijn daar ook andere methoden voor dan de SMS van DigiD, zoals papieren TAN-lijsten (niet sterk) of het soort calculatortjes dat banken gebruiken. Maar het kost heel wat geld om alternatieven te implementeren, en de groep mensen zonder mobieltje is vermoedelijk te klein daarvoor. Het is een afweging tussen gemak voor de klant, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):