Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Volgens het CBS 2013 is bijna 80% van de mensen in de leeftijd tussen 65-75 regelmatig op het internet. Dat is leuk. Maar dat wil niet zeggen dat die "bijna 80%" dus ook aan het "internet"bankieren zou willen, of dat ze daar zondermeer mee overweg zouden kunnen. Hoe dat kan is simpel te zien als je gaat kijken hoe dat gebruik er uitziet in de praktijk, niet zelden via een aangepaste, gesimplificeerde, "internetterminal" met een aanraakscherm en bijvoorbeeld een eigen mailclient. Om die te leren gebruiken hebben ze vaak cursus gehad en is er een helpdesk die precies weet wat ze voor hun neus hebben en ze daar ook mee kunnen helpen. Dat moet je voor iedere bank apart nog een keertje toevoegen. En dan hebben we het nog niet gehad over, als dat allemaal werkt, stuklopen op kleine pielknopjes en niet kunnen lezen van schermpjes van verplicht te gebruiken codegeneratoren. Daar zijn nog wel meer redenen en voorbeelden voor aan te voeren, maar het belangrijkste is het principe dat je (jij, het CBS, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):