Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-07-2014, 14:20 door mcb

Er zijn een paar zaken die je moet afvragen: 1. Is het wel een bonafide webwinkel? Het zal niet de eerste keer zijn dat een "webwinkel, incassobureau, ..." valse facturen stuurt. 2. Is het pakket daadwerkelijk afgeleverd? Met daadwerkelijk bedoel ik: heeft de bezorger aangebeld en kwam iemand via de voordeur naar buiten? Het komt voor dat iemand een bestelling doet en deze op een bepaald tijdstip bezorgd wil hebben. Op het moment dat de bezorger komt, staat de "klant" (lees: degene die besteld heeft; dus niet de bewoner van dat adres) net toevallig in de hal vlak naast de deurbellen (in het geval van een flat) en onderschept de bezorger. De "klant" ontvangt het pakket en tekent daarvoor. Dus levering voltooid. De factuur komt natuurlijk wel in de brievenbus terecht. Probeer als bewoner dan maar uit te leggen dat je niets hebt besteld en er niets is geleverd. Dit wordt helemaal lastig als de "klant" de achternaam van de bewoner heeft gebruikt. Door anoniem 13:57 Voor een aankoop op naam van de gebruiker van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha