Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Anoniem (12:47); Het doel is emotionele gronden in kaart brengen voor delen, ontvangen en samen in communicatie. Zoals een gesprek gemiddel 80% non-verbaal informatie uitgewisseld wordt en 20% verbaal. Zo ben ik bezig met ons emotionele en rationele zijn, waarvan nu voor mij de verhouding als volgt lijkt; 80% van ons zijn is emotioneel, 20% rationeel staat daarop, ontwikkeld daarvan uit. Interpretatie vindt hoofdzakelijk emotioneel plaats, daarover vertellen, delen, rationeel. Mensen die willen consumeren moet je op emotioneel vlak daarin breken voor deur overtuiging naar meer bewustzijn opengaat. Daar ben ik hier mee bezig, in de hoop dat ik tóch nog iets kan vanuit mijn eigen land. Over privacy in combinatie met winstbejag vindt je best veel terug in mijn bericht, omzetgarantie bijv met wat uitleg daaromtrent. als oorzaak voor belangrijkste gedeelte privacy problematiek van de laatste decennia. Dat voldoende tegenwicht moet op dat moment perfect zijn en vooral onbesproken emotioneel bewustzijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):