Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2014, 14:51 door Overcome

Er heersen nogal wat onduidelijkheden aangaande betalingen en storneringen zo te zien. Banken die NAW gegevens van klanten aan wildvreemden gaan verstrekken (en dat door banken die die klantgegevens niet eens hebben, zoals Anoniem om 07:40 al aangaf... het moet niet gekker worden), zelf geinitieerde overboekingen die je kunt laten storneren, banken die direct medewerking verlenen aan het blokkeren van rekeningen, de eigen bank die iets zou kunnen ondernemen (ik had al met mijn eigen bank gebeld en die verwezen met netjes door naar de bank van de oplichter; dat is namelijk de bank die iets kan doen) etc. Hoe dan ook, de tip van Mysterio is denk ik hoe je dit soort dingen dient aan te pakken. Je gaat langs bij de persoon die iets verkoopt (samen met iemand anders voor het geval dat), inspecteert of alles naar wens is/werkt en betaalt cash, ook wanneer mensen lang actief zijn op Marktplaats en ook wanneer iets niet te mooi is om waar te zijn (zoals bij mijn zoon). De risico's zijn dan te overzien. Vervelend ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha