Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wie bedankt wie voor welk service product ? 'Gratis'-service-alsjeblieft-dankuwel-nee-u-dankuwel-en-zeer-bedankt!,.. : een investering in een 30 dagen service aan 500 miljoen tot een miljard mensen draait niet op gratis, dat moet toch ergens weer terugverdiend gaan worden. Maar hoe? Dat is eigenlijk niet de vraag, maar òf. Het antwoord is dàt het terugverdiend gaat worden en waarschijnlijk ben jij nogmaals (dubbel) het product (hoe goed en overtuigend de bedoelingen en argumenten verder ook zijn). Helder inmiddels, Gaat om veel geld willen verdienen, een dik belegd boterham, een heel luxe slaatje slaan. Toen dat op twitter werd opgemerkt en er vragen over werden gesteld werd kosten info van de website verwijderd en er vervolgens wat geflatteerder over de verplichte vergoedingen gesproken : "symbolical fee", " $10/month and $120/year". Scareware in een nieuw jasje? http://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2014/08/05/huge-password-breach-shady-antics/
Beschrijf je klacht (Optioneel):