Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Ik zie zo snel geen simpeler methode. Wie zegt er dat het simpeler moet? En vooral ook, simpeler voor wie? Het is uiteindelijk de vervoersmaatschappij die probeert een dienst te verkopen, en die mag dan ook best wel z'n best doen lastige problemen op te lossen -- en niet alleen zo dat ze er zelf beter van worden. Waar het om gaat is dat er gegraaid wordt naar persoonsgebonden data zonder dat er erg lang over nagedacht wordt. Het is een aanmatiging uit luiheid, en daarmee subordinering van de klant aan de eigen grillen. Je moet alleen een naam, geboortedatum en e-mail adres opgeven. "Alleen." De iDeal betaling geeft natuurlijk wel klantgegevens door (naam & rekeningnummer). Oh ja, die ook nog. Dat was dus ook al niet zo "alleen". Willen we dit soort gein in de toekomst kunnen blijven doen dan moeten we ons realiseren dat we nu al* moeten beginnen systemen te bouwen die al dat moois ook kunnen zonder dat je bergen rationalisatie nodig hebt om het resultaat een beetje verteerbaar te maken. * ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):