Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Kritische geluiden zijn niet nieuw. In associatie heeft de wijze van publiciteit genereren, kenmerken van een marketingachtige aanpak. Tel daarbij op de meer commerciële insteek het bedrijf men aanvankelijk hieromheen bedacht en op de site had geplaatst maar na negatieve publiciteit opnieuw heeft geformuleerd en wat heeft afgebogen naar een 'minder commercieel ogende aanpak'. http://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2014/08/05/huge-password-breach-shady-antics/ De ontdekking van de database hoeft op zichzelf niet onwaar te zijn. Los daarvan kan een bedrijf dus met met een dergelijke ontdekking alle kanten op. Bijvoorbeeld communiceren en samenwerken met allerlei instanties en diensten om het probleem te inventariseren en naar oplossingen te zoeken. Of zelf bovenop de gegevens blijven zitten en er een verdienmodel aan hangen. Dat laatste lijkt meer aan de hand te zijn, veel publiciteit helpt bij dat verdienmodel, als er geen interesse voor je product is verdien je niets. Welke balans een bedrijf binnen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):