Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Volgens http://www.nieuws.nl/algemeen/20140811/Al-eerder-meldingen-over-lek-site-OV-chipkaart is het nog mooier: Vanaf januari hebben vijftien gebruikers van de website het probleem gemeld. "We kwamen daar pas achter nadat we in het weekend onderzoek gedaan hebben", aldus de zegsvrouw maandag. Volgens haar kon TLS eerder niets met de meldingen omdat die niet concreet waren. "We snapten niet goed wat er aan de hand was." Ze hebben daar stapels dikbetaalde bobos en ze zijn al meer dan twintig jaar aan het "ontwikkelen", en dan krijg je dus dit soort gein. Ze snapten het niet zo goed. Want wat ze doen is wel heel moeiluk hoor. Moet ik nou echt gaan uitleggen dat je zo'n bedrijf start met de verzamelde vervoersbedrijven samen zodat je dan expertise kan aantrekken, zodat je kennis kan samenballen en daarmee oplossingen voor lastige problemen kan creeren? Zodat je dan dus niet iedereen op zichzelf het wiel opnieuw hoeft uit te vinden. Dat het dus de kerntaak is van TLS om een goede oplossing te leveren. Waar dus ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):