Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2014, 20:36 door Vicktor

Ik heb die SMS ook gekregen. Natuurlijk heb ik direct gereageerd, ik kan die 2 miljoen engelse ponden namelijk wel gebruiken. Ik kreeg vrijwel onmiddelijk een email terug waarin ze vroegen om mijn creditcard nummer en expiry date. Had iets te maken met "kosten" voor de organisatie. In goed vertrouwen heb die gegevens direct teruggemaild, met nog steeds die gedachte van die 2 miljoen engelse ponden in mijn achterhoofd. Toen kreeg ik een email waarin mij gevraagd werd om een vlucht te boeken naar een luchthaven ergens in Nigeria, alwaar ik mijn prijs kon ophalen. Ik heb direct via internet een ticket proberen te boeken, maar het bleek dat er op dat moment niet genoeg geld op mijn rekening stond. Vreemd, want er staat altijd wel een paar duizend euro op, ik zal wel veel automatische incasso's gehad hebben deze maand denk ik. Als mijn saldo weer is aangevuld boek ik een vlucht en ga ik mijn 2 miljoen pond in Nigeria incasseren. En als ik dan mijn droomvilla heb gekocht (ik zoek ook al een leuk bootje erbij) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha