Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2014, 19:29 door Anoniem

Door Anoniem: Ik ben één van de mensen achter het idee en de implementatie van dit idee bij één van de grote werkgevers in Nederland. We hebben hierin de pilot gehad en motor erachter was bezuinigen waar we het maar kunnen. Als iemand die van zulks gebruik heeft moeten maken, dat was wel duidelijk ja. Pijnlijk duidelijk. Je loopt geen risico dat de salarisstrook bij een ander in de bus valt. Hij wordt altijd bezorgd, bij iedereen op de zelfde dag. Als je denkt dat "ergens op een brakke website neerzetten zodat'ie opgehaald kan worden" hetzelfde is als "bezorgen". Iets wat maar zeer de vraag is. En mits je aanneemt dat er geen inloggegevens verwisseld zijn, of akkefietjes zoals TLS laatst had met hun website. En het werkt alleen zolang je serverts het doen (hallo lastpass). En de back-ends tijdig aangeslingerd worden. Zo is het mij meermaals overkomen dat de stroken er "zouden moeten zijn" maar dat pas ook echt waren waren na een heen-en-weer met het verwerkingsbedrijf. Ze waren (weer eens) ergens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha