Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2014, 14:44 door Anoniem

Door Reinder: Ik vind het zorgelijk en frustrerend dat het steeds moeilijker gemaakt wordt om met contact geld te betalen voor je reis. Je bent niet de enige. Ook moeten betalen voor dingen waar ik geen voordeel aan heb (bv. die hele euro voor een stukje verelectronischeerd papier, mag een dubbeltje inkoop kosten, en mij als klant helemaal niets extra) stuit me tegen de borst. En ja, dat betekent dus een loket waar iemand zit die kaartjes verkoopt en weet hoe laat de trein komt. Niet per se. In Duitsland eten de automaten wel papiergeld, iets waar de Nederlandse "wij gaan vol voor de klantvriendelijkheid" Spoorwegen een sterke emotionele afkeur van hebben om mij verder onduidelijke redenen. Maar ik heb geen bezwaar tegen bij een persoon een kaartje kopen. De NS heeft daarentegen wel ernstige problemen zich ook maar een beetje in de reiziger in te leven. Volgens de NS moet de reiziger maar gewoon doen wat de NS "vriendelijk" opdraagt, en dat noemen ze dan "klantvriendelijk". Probleem opgelost. Nu weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha