Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2014, 19:56 door Anoniem

Er zijn nog al wat reactionaire opmerkingen hierboven en dat is heel begrijpelijk. Ik vermoed dat na 20 à 25 jaar privatiseerdrift van voormalige overheidsdiensten door onze overheid de acceptatiedrempel bij het publiek voor weer een nieuwe innovatie (de dertiende in het dozijn) die het allemaal beter, mooier, makkelijker etc. moet maken, helemaal tot onder het vriespunt is gedaald. Het wordt alleen maar duurder, gelikter en onduidelijker. Neem de andere mopperpaal: PTT en dan de tak postbestelling. Google even en de klachten spatten van je scherm. De energievoorziening: Idem. De klant is het gewoon zat, óók omdat er steeds meer gedurfd inzicht bestaat gestoeld in de wetenschap dat bedrijfsvoering op commerciele basis analoog is aan kleverige strijkstokken waar heel veel aan blijft plakken omdat er geconcurreerd moet worden. concurreren is investeren en deze wijze van investeren kost dood/vicieus geld dat niet losgemaakt kan worden t.b.v. de uiteindelijke dienstverlening; het eindproduct.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha